یاقوت شب

قایقی خواهم ساخت/ خواهم انداخت به آب/ دور خواهم شد از این خاک غریب که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه عشق/ قهرمانان را بیدار کند

یاقوت شب

قایقی خواهم ساخت/ خواهم انداخت به آب/ دور خواهم شد از این خاک غریب که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه عشق/ قهرمانان را بیدار کند

فکر میکنید من آدم خیلی جدی هستم؟ 

نه اشتیباه میکنید..... 

من یه آدم کاملا busy هستم 

واسه اینه که اصلا نمیرسم یه سری به این وبلاگ عزیزم بزنم 

دیروز رفتم خونه ی یه دختره که خیلی دوستش دارم و دوستمه 

نمیدونید که چه چیزایی تو وبلاگش  نوشته بود از خنده روده بر شدم 

این خانم ما آب هم که میخوریم توی وبلاگش مینویسه واسه همینه که من خیلی سعی میکنم که با شخصیت عمل کنم که ضایع نشه  

واسه همینه که من هم میخوام از این به بعد البته تا قبل از اینکه برم ایران شاید هر روز بیام مثل اون خانمه هی بنویسم...................  

پس  

و حالا میو میو عوض میشه البته تا حدودی...................... 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
*pegi شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 14:54

:))))))))))))))
مراقب باش اون خانمه!! توی وبلاگت سوژه پیدا نکنه
;)

قربون اون خانمه
من خیلی دوووووووووووووستش دارمممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد